איך להישאר בריא | מרכז המשאבים למניעה

כשם שאודיטורים חייבים לפעול על פי תקנון התנהגות, כך גם המפקח בחדר הקורסים של סיינטולוגיה. שלא כמו מורים בהרבה כיתות מסורתיות, מפקחי קורסים לא פועלים או מתנהגים כ-״סמכות״ ואומרים לתלמידים מה לחשוב, או תומכים בדעות על הנושא. במקום זאת, התלמידים מונחים למצוא את התשובות בעצמם בחומרי הלימוד של דיאנטיקה וסיינטולוגיה.

בתקנון שלהלן, שנכתב על-ידי ל. רון האברד ב-1957, מצויים קווי המפתח שמוודאים כי חדר הקורסים סטנדרטי ומקצועי, ומספק תועלת מקסימלית לתלמידים. מפקחים בארגוני סיינטולוגיה בעולם כולו פועלים על פי תקנון זה, ובכך מבטיחים רמה גבוהה של הכשרה בטכנולוגיה.

1 המפקח חייב לעולם לא לוותר על הזדמנות להנחות תלמיד אל המקור האמיתי של נתוני סיינטולוגיה.

2 המפקח צריך להפחית בערכה של שגיאת התלמיד ללא רחם, ולהשתמש ב‑ARC טוב כשהוא עושה את זה.

3 המפקח צריך תמיד להישאר ב‑ARC טוב עם תלמידיו כאשר הם מבצעים פעילויות של הכשרה.

4 למפקח חייבת תמיד להיות רמת סובלנות גבוהה כלפי טיפשות המתגלה אצל תלמידיו, וחייבת להיות לו נכונות לחזור על כל נתון שאינו מובן, כמה פעמים שנדרשות על מנת שהתלמיד יבין את הנתון וישיג ממשות לגביו.

5 למפקח אין ״CASE ״ במערכת היחסים עם תלמידיו, וכמו כן הוא לא משוחח או מדבר על בעיותיו האישיות עם תלמידיו.

6 המפקח יהיה תמיד נקודת‑מקור של שליטה טובה והכוונה לתלמידיו.

7 המפקח יהיה מסוגל לקשר ולתאם בין כל חלק של סיינטולוגיה לבין כל חלק אחר שלה ולבין livingness בכל שמונה הדינמיקות.

8 המפקח צריך להיות מסוגל להשיב על כל שאלה הקשורה לסיינטולוגיה, על‑ידי הכוונת התלמיד למקור האמיתי של הנתונים. אם המפקח לא יכול להשיב על שאלה מסוימת, עליו תמיד לומר זאת, ועליו תמיד למצוא את התשובה לשאלה מהמקור, ולומר לתלמיד היכן הוא יוכל למצוא אותה.

9 המפקח לעולם לא ישקר, ירמה או יטעה את התלמיד בנוגע לסיינטולוגיה. הוא תמיד יהיה ישר עם התלמיד בנוגע לכך.

10 המפקח צריך תמיד לשמש דוגמה טובה לתלמידיו, כמו נתינת הדגמות טובות, הופעה בזמן ולבוש נקי ומסודר.

11 המפקח צריך תמיד להיות בהחלט מוכן ומסוגל לבצע כל דבר שהוא אומר לתלמידיו לבצע.

12 למפקח אסור להיות מעורב רגשית עם תלמידיו, ללא הבדל מין, כאשר הם עוברים הכשרה תחתיו.

13 כשמפקח עושה טעות כלשהי, עליו ליידע את התלמיד שהוא טעה ולתקן זאת מיד. נתון זה מקיף את כל השלבים בהכשרה, בהדגמות, בהרצאות ובהעברת תהליכים וכו׳. אסור לו לעולם להסתיר את העובדה שהוא טעה.

14 למפקח אסור לעולם לשכוח לשבח את תלמידיו כשהם ראויים לכך.

15 למפקח צריכה להיות מידה מסוימת של פאן‑דטרמיניזם בנוגע ליחסי מפקח‑תלמיד.

16 כשהמפקח נותן לתלמיד לשלוט בו, לתת לו הוראות או לטפל בו בצורה כלשהי, לשם הדגמה או למטרות הכשרה אחרות, המפקח צריך תמיד להחזיר את התלמיד להיות תחת שליטתו.

17 המפקח יפעל תמיד לפי תקנון האודיטור במהלך סשנים ויפעל תמיד לפי תקנון הסיינטולוג.

18 המפקח לעולם לא יביע בפני התלמיד דעות על סיינטולוגיה מבלי שיגדיר אותן בבירור כדעותיו האישיות; בכל מקרה אחר, עליו להפנות רק אל נתונים שנבדקו והוכחו בנוגע לסיינטולוגיה.

19 המפקח לעולם לא ינצל את התלמיד לתועלתו האישית.

20 המפקח יהיה טרמינל יציב, יורה את הדרך לנתונים יציבים, יהיה בטוח, אבל לא דוגמאטי או רודני כלפי תלמידיו.

21 המפקח ידאג תמיד להתעדכן בכל הנתונים והנהלים החדשים ביותר של סיינטולוגיה, ויתקשר את המידע הזה לתלמידיו.

הורד את הספר הלבן